miercuri, 4 iunie 2014

A fi prost sau a nu fi

Nu citi asta!
Asta s-ar putea sa fie principalul motiv pentru care unii ajung sa citeasca rahaturi scrise de persoane ca mine. Cred ca e timpul sa fiu eu din nou. Majoritatea titlurilor care iti spun sa nu faci ceva ... Asteapta, ce fac aici? Incerc sa iti dau lectii de viata? Cred ca da. Nu vrei sa citesti asta. Adica peste tot auzi cum ar trebui sa gandesti. Probabil am cele mai patetice lectii de viata.
Mi-am petrecut aproape toata viata judecand persoanele din jurul meu, spunandu-le cat de putin inteligente sunt, ce decizii proaste fac si cum eu am cea mai buna viziune si cum sunt o zeita a sfaturilor in dragoste.
Adevarul e ca de cele mai multe ori, habar nu am ce fac, dar aparent, o fac bine. Si iar fac asta. Nu stiu daca ar trebui sa spun ca ma laud, mi se pare un cuvant mare. Adica am o parere foarte buna despre gandurile mele.
Chestia despre mine este ca gandesc prea mult. De cele mai multe ori pierd ocazii care s-ar putea dovedi cele mai bune momente din viata mea sau cele mai rele doar pentru ca ma gandesc prea mult la ele. Ma gandesc atat de mult la ele ca ma plictisesc inca dinainte de a incepe sa fac ceva cu adevarat.
Cred ca cele mai bune aventuri ale mele au avut loc in capul meu. Daca oamenii ar putea stii ce gandesc m-ar considera nebuna. Uneori sa fii nebun nu e chiar asa de rau dar eu as putea foarte usor sa fiu malefica. Bine, probabil exagerez. Din nou folosesc cuvinte mari. Nu sunt ca "mama vitrega"-malefica dar mintea mea cu siguranta e ceva.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu